Drugie podejście Sterna do Bonda

Gary Stern po raz pierwszy wziął na tapetę Jamesa Bonda, gdy będąc dyrektorem Sega Pinball wykorzystał licencję i doprowadził w 1996 roku do wyprodukowania flippera Golden Eye.

Tak pisałem o nim w swojej książce „Kulka dziką jest – rzecz o flipperach”, która właśnie doczekała się kolejnego wydania:
„Zacznijmy od najświeższej nowości, a mianowicie Golden Eye Segi Pinball. Jest to chyba pierwszy flipper wykorzystujący wizerunek polskiej dziewczyny i to trzykrotnie. Izabela Scorupco towarzyszy Pierce Brosnanowi na lightbox’ie, playfieldzie i zewnętrznej okleinie.
Na polu gry znane z filmu – stacja Sieviernaja i czołg T-72. Ilość przelotów, pułapek i zapadek umiarkowana, co zwiększa przejrzystość gry. Wystrzeliwanie kulki za pomocą pistoletu – jakże by inaczej, w końcu to nieodłączny rekwizyt 007. Gra się bardzo przyjemnie, a miłym zaskoczeniem jest magna-save, czyli pułapka magnetyczna w miejscu pomiędzy łapkami, zatrzymująca kulkę w momencie, gdy nie mamy szansy już jej odbić.”

Miałem okazję przetestować tego flippera na wystawie ATEI w Londynie w styczniu 1996 roku, czyli 26 lat temu.

Jednak palmę pierwszeństwa, jeśli chodzi o flippera poświęconego słynnemu agentowi 007 trzyma firma Gottlieb z modelem James Bond 007 z 1980 roku zaprojektowanym przez Allena Edwalla, a opracowanym graficznie przez Douga Watsona.

Teraz Gary Stern wrócił do tematu i na fali nostalgii oraz z okazji okrągłej rocznicy wyprodukowania pierwszego filmu z agentem mającym licencję na zabijanie wypuścił na rynek flippera James Bond 007. Maszynka poświęcona jest pierwszym pięciu produkcjom, w których w roli Jamesa Bonda wystąpił Sean Connery.

W Dr. No (1962) ten szkocki aktor wprowadził agenta 007 w kulturowy duch czasu, ożywiając legendarną literacką postać poprzez pełne adrenaliny sekwencje akcji, przełomowe gadżety i efekty, niezapomniane postacie i ponadczasowych złoczyńców.

Flipper James Bond 007 Sterna wykorzystuje sekwencje filmowe i kultową muzykę z filmów, które zbudowały legendę 007: Dr. No, From Russia With Love (1963), Goldfinger (1964), Thunderball (1965), You Only Live Twice ( 1967) i Diamonds are Forever (1971). Gracze zanurzają się w świat szpiegostwa w tej pełnej akcji grze, wykonując zadania, łącząc siły z kluczowymi sojusznikami i powstrzymując nikczemne plany SPECTRE.

Zbierz gadżety z Q Branch, gdy kulka zostanie wyrzucona przez dach specjalnie spreparowany dach Astona Martina DB5. Przebij się przez Osato Chemicals, zbij tarcze, aby walczyć ze SPECTERĄ w bazie rakietowej Bird One.

James Bond 007 posiada system Sterna Insider Connected™, który umożliwia graczom interakcję z grą i globalną siecią graczy na różne sposoby. Dzięki Insider Connected gracze mogą śledzić postępy, zdobywać nowe osiągnięcia związane z grą, kontaktować się ze społecznością graczy oraz brać udział w promocjach i wyzwaniach. Insider Connected zapewnia również zestaw narzędzi skoncentrowany na operatorze, aby kierować rozgrywką za pomocą rankingów lokalizacji, budować lojalność graczy, analizować wydajność, zdalnie wprowadzać poprawki i konserwować maszyny. Rejestracja w programie Insider Connected jest dostępna na stronie https://insider.sternpinball.com/insider?redirect=/

Limitowany do 1000 maszyn na całym świecie, kolekcjonerski model LE zawiera ekskluzywną, kolorową lustrzaną tylną szybę inspirowaną Thunderballem, mistrzowsko zaadaptowaną grafikę obudowy, obudowę wykonaną na tzw. wysoki połysk i malowane proszkowo relingi, autograf projektanta, specjalizowane rampy, ulepszony system audio, antyodblaskową szybę, silnik wibracyjny, tabliczkę z kolejnymi numerami oraz Certyfikat Autentyczności podpisany przez Gary’ego Sterna i nowego prezesa firmy Setha Davisa.

„James Bond jest tak ponadczasowy jak flippery. Współpracując z EON Productions/Danjaq, MGM Studios i Aston Martin, stworzyliśmy flipperową przygodę, w której uchwycono napięcie, akcję i humor tego ukochanego serialu filmowego”. powiedział Gary Stern, prezes i dyrektor generalny. „Dołącz się już dziś i zostań legendą”.

Val B.

FLIPPERY.com.pl

Flippery

– Gra, a właściwie masę gier – tych samych, ale nie takich samych

– Zabawa, gra z maszyną i/lub innymi ludźmi, turnieje, a nawet poważne zawody o randze mistrzostw kontynentu czy świata

– Hobby, kolekcjonerstwo, naprawa, ulepszanie techniczne i wizualne